viernes, 5 de abril de 2013

Camo & neon

Buenos dias preciosuras!

Viernes y yo malita... Espero que se me pase prontito porque el domingo tengo un brunch al que estoy deseando ir con mis queridas bloggers!! :D

En cuanto al look de hoy, es de este lunes, que fue festivo en Cantabria y me lo puse para dar un paseo y aprovechar el solecito! Como veis saco de nuevo las Converse y es que ¡no me las quito! Han sido una gran inversión! jejeje. 

Espero que os guste el look y que tengáis un fin de semana maravilloso!!! XOXO

****

Good morning beauties!!

Friday and I'm sick... Hope I'll be perfect for sunday because I'm going to enjoy a brunch with my girlfriends bloggers!

Regarding the outfit, it's from monday, it was festive in my city so I wore it for a walk and enjoy the sun! As you can see, I wear my Converse again, i love them! It was a great investment! haha

Hope you like the look and hace a wonderful weekend! XOXO











Gafas de sol/Sunnies - Ray-Ban
Cazadora/Coat - Blanco (new)
Jersey/Sweater - Primark
Bolso/Bag - Zara
Playeras/Sneakers - Converse (new)

SIGUEME! / FOLLOW ME!


♥♥♥♥


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...